Veelgestelde vragen

Bestellen:
  • Wat gebeurt er na dat ik een bestelling heb geplaatst?
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen ontvangt u van ons vrijwel direct een order bevestiging, wij gaan hier dan meteen aan de slag, orders die voor 15:00 zijn geplaatst worden die zelfde werkdag nog mee gegeven met de verzend dienst.
  • Wanneer ontvang ik een track and trace code?
Als wij uw bestelling en betaling bevestigd hebben gekregen worden de pakketten klaargezet voor verzending. Zodra de pakketten zijn ingeladen door de vervoerder worden er track and trace codes uitgegeven, deze ontvangt u van ons per mail.
  • Kan ik extra korting krijgen boven op een kortingscode ?
Er kan slecht 1 kortingscode tegelijk worden gebruikt. U kan wel een maatwerk offerte aanvragen.
  • Wat is de levertijd op producten?
De standaard levertijd is 1 werkdag, mits voor 15:00 uur besteld.
Wij adviseren bij backorder producten een chat bericht of een email te sturen naar info@tenbroekemeubelen.nl daar kunnen wij u duidelijkheid geven over de levertijd van uw bestelling.
  • Wat is het minimale order bedrag?
Er is geen minimaal order bedrag, orders boven de 100 euro worden gratis verzonden.
  • Kan ik mijn artikelen retour sturen?
U kan uw artikelen retour sturen, dat kan volgens het formulier herroepping of u kan ons een mail sturen. U ontvangt dan van ons een verzend label, daarmee kan u het pakket zelf terug sturen, u moet dus alleen even het pakket zelf op de post doen. Zodra wij het pakket hebben ontvangen ontvangt u uw geld terug.
  • Mijn artikelen zijn beschadigd geleverd wat nu ?
Neem dan contact met ons op via de mail of telefoon, wij vragen u wat foto’s te maken van het producten en zullen u meteen een retour label sturen en een nieuw product.
 
Betalingen:
  • Hoe kan ik mijn order betalen?
Ten Broeke Meubelen bied veel veilige betaal mogelijkheden, wij zijn aangesloten bij Mollie, u komt dus altijd op een beveiligde pagina van onze betaal provider.
  • Hoe weet ik zeker dat mijn order is betaald?
Als u een order plaatst gaat dit via een automatic proces wij krijgen uw order doorgestuurd en zodra deze betaald is ontvangt u hier zelf ook een bevestiging van.
  • Kan ik ook contant betalen bij het afhalen in de showroom?
Dit is helaas niet mogelijk. Wel is het mogelijk om het geld over te maken via een bank transactie.